Vind zelf uw antwoord:

Afronding van de reparatie

Wanneer uw product gerepareerd is zal deze retour verstuurd worden. Dit gebeurt op verschillende manieren:

Reparaties welke online aangemeld zijn

Als u uw product online heeft aangemeld zal deze met PostNL verzonden worden naar het adres dat u bij aanmelding heeft aangegeven. Indien u niet thuis bent wanneer PostNL het product aflevert zullen zij dit later nogmaals proberen. Indien u driemaal niet thuis bent bij aflevering wordt het product bij het dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt geleverd, waar u deze vervolgens kunt ophalen. Het is aan te raden uw identiteitsbewijs mee te nemen wanneer u het product ophaalt.

Reparaties welke in de winkel aangemeld zijn

Indien u uw reparatie in de winkel heeft aangemeld zal deze naar het desbetreffende filiaal terug worden gestuurd. Wanneer uw pakket in het filiaal aankomt zal u hierover geïnformeerd worden. 


Andere klanten wilden ook weten:

Hoe lang heb ik recht op garantie?

Hoe meld ik een reparatie aan?

Alle vragen over repareren..


Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag
Mogelijk gemaakt door Zendesk