Vind zelf uw antwoord:

Actua schade aanmelding

Wanneer uw product door schade defect is geraakt en u heeft er een Actua (Zorgeloos Genieten) verzekering bij aangeschaft, kunt u de kosten via Actua declareren. Doorloop hiervoor de volgende stappen:

  1. Meld de reparatie aan bij NoRRoD via het retourformulier
  2. Meld tegelijkertijd de schade aan bij Actua via het online schadeformulier
  3. U ontvangt vanuit ons een prijsopgave met de kosten voor het uitvoeren van de reparatie
  4. Selecteer op de prijsopgave dat u akkoord * gaat met de reparatie en stuur de prijsopgave aan ons retour
  5. Maak het geld over naar het genoemde rekeningnummer
  6. Stuur een kopie van de prijsopgave naar Actua
  7. Actua zal binnen 2 weken aangeven of zij akkoord zijn met de prijsopgave
  8. Wanneer wij het bedrag correct van u hebben ontvangen zetten wij de reparatie voort en ontvangt u de factuur van de betaalde kosten
  9. Wanneer Actua akkoord is gegaan met de prijsopgave, kunt u een kopie van de factuur naar Actua versturen om het door u betaalde bedrag gedeclareerd te krijgen
  10. U ontvangt het door u betaalde bedrag minus eigen risico vanuit Actua en het gerepareerde product vanuit NoRRoD.

*Let op! indien de reparatie duurder uitvalt dan de restwaarde van het product zult u de optie krijgen om af te zien van de reparatie en akkoord te gaan met een waardebrief. Uw product zal worden vernietigd en vanuit Actua ontvangt u een waardebrief ter waarde van de restwaarde minus eigen risico.

Alle informatie over Actua verzekering..

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag
Mogelijk gemaakt door Zendesk