Vind zelf uw antwoord:

Product buiten garantie

Wij laten uw defecte product altijd controleren door een gecertificeerd reparatiecentrum. Mocht uit onderzoek blijken dat het defect niet het gevolg is van een fabricagefout, maar is ontstaan door toedoen van buiten af, dan vervalt de garantie. U dient dan rekening te houden met enkele kosten. Hetzelfde geldt voor producten die u aanmeldt buiten de garantietermijn.

Waar moet ik op letten?

Wanneer het product buiten de garantie valt, vervalt ook het recht op kosteloos herstel. Wij sturen u een prijsopgave op met de kosten voor het uitvoeren van de reparatie.

Mocht u niet akkoord gaan met de reparatiekosten, dan kunt u ervoor kiezen om van reparatie af te zien. U dient dan in ieder geval de onderzoekskosten te betalen om het product ongerepareerd retour te ontvangen.

U kunt er ook voor kiezen om afstand te doen van het product. Hierbij komen alle kosten te vervallen.

Wat zijn de kosten?

Kijk voor meer informatie over de kosten op onze support pagina.

Alle informatie over repareren..

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag
Mogelijk gemaakt door Zendesk