Vind zelf uw antwoord:

Product retour sturen

Bent u toch niet helemaal tevreden over uw aankoop? Dan heeft u het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van uw product deze te retourneren via het online retourformulier. U dient hiervoor wel aan de voorwaarden te voldoen. Nadat wij het product in goede staat retour hebben ontvangen of u heeft aangetoond het product te hebben verzonden, zult u zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, het aankoopbedrag terug krijgen. Heeft u een defect product die u wilt retourneren? Meld deze dan aan voor reparatie. U kunt eventueel ook gebruik maken van het modelformulier.

 

Klik hier om een retour aan te melden

Winkelaankopen

Bent u niet tevreden over een winkelaankoop? Bij een winkelaankoop kunt u geen gebruik maken van het herroepingsrecht. U dient ermee terug te gaan naar de winkel . De winkel beslist vervolgens of het product zal worden teruggenomen.

Defecte producten

Heeft u een product dat niet meer naar behoren werkt of kapot is? Dan kunt u deze aanmelden voor reparatie. Zorg ervoor dat u vooraf een back-up maakt van uw bestanden en controleer of het probleem middels een recovery kan worden opgelost.

 

 

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag
Mogelijk gemaakt door Zendesk