Vind zelf uw antwoord:

Hulp op afstand

NoRRoD kan u ondersteuning bieden bij uw computerproblemen door op afstand op uw computer mee te kijken. Door middel van deze ondersteuning zijn wij (uiteraard met uw toestemming) in staat via een beveiligde omgeving toegang te krijgen tot uw computer. Zo kunnen wij uw computerprobleem zo snel mogelijk oplossen.

Waarin wordt ondersteuning geboden?

Wij geven ondersteuning bij vragen over hardware gekocht bij NoRRoD, denk hierbij aan:

  • De installatie van printers, drivers en software;
  • Het verhelpen van draadloze verbindingsproblemen;
  • Het instellen van e-mail;
  • Het instellen van routers;
  • Het plaatsen van een bestelling. 

Een afspraak maken

U kunt telefonisch een afspraak maken voor hulp op afstand. Deze afspraak wordt gepland op werkdagen tussen 12.00 en 19.00 uur, maar ook op zaterdag tussen 10.00 en 15.00 uur.


 TeamViewer voor support op afstand   Support op afstand

 

 Voorwaarden bij Hulp op afstand

  • De hardware en/of software is aangeschaft bij één van onze NoRRod winkels of via de webshop;
  • De fabrikant dient support te geven op de combinatie tussen de hardware en/of software. Dit kijken wij voor u na, voordat we u helpen;
  • U dient een geldige factuur te kunnen tonen;
  • De hardware en/of software dient niet ouder te zijn dan 2 jaar;
  • Ondersteuning is op afspraak en beschikbaarheid, met een maximale tijdsduur van 1/2 uur;
  • U dient een goed werkende, bij voorkeur bekabelde, internetverbinding te hebben;
  • Aan deze ondersteuning zijn geen extra kosten verbonden. Let op! Wel gelden de normale telefoonkosten op basis van lokaal tarief;
  • Er wordt geen garantie op de ondersteuning geboden. 

Op onderstaande vragen kunnen wij geen ondersteuning op afstand bieden, maar bieden we hulp in de winkel of via Student aan Huis. 
Let op! Hier zijn wel kosten aan verbonden.

  • Verwijderen van virussen, spyware en SPAM;
  • Opschonen van systemen;
  • Internetproblemen veroorzaakt door de provider;
  • Gebruiksklaar maken van uw nieuwe computer of laptop;
  • Overzetten van data;
  • Herinstallatie van uw systeem;
  • Uitvoeren van een BIOS update.

 

 

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag
Mogelijk gemaakt door Zendesk