Vind zelf uw antwoord:

Verpakkingsvoorwaarden

Producten die naar NoRRoD worden gestuurd, dienen in goede staat bij NoRRoD binnen te komen. Hieronder volgen de voorwaarden voor het correct verpakken en opsturen van uw producten naar NoRRoD , zodat wij de retouraanvraag op de juiste wijze in behandeling kunnen nemen.


Voorwaarden verpakking

  • Verpak het product in een stevige (bij voorkeur de originele) doos.
  • Zorg ervoor dat de doos voldoende is gevuld met opvulmateriaal, zodat uw product niet kan bewegen en de kans op schade door transport minimaal is.
  • Stop nooit meerdere producten bij elkaar in één doos, dit kan ervoor zorgen dat de producten elkaar gedurende het transport beschadigen.
  • Wanneer u gebruik maakt van het herroepingsrecht, of u een defect of verkeerd product ontvangen heeft, dient u het product inclusief alle accessoires én de originele doos naar ons op te sturen.
  • Wanneer u uw product wenst op te sturen voor een reparatie dient u enkel het product op te sturen zonder accessoires. Uitzondering: Bij het opsturen van een laptop of tablet dient u de oplader en de accu mee te sturen.
  • Als verzender bent u verantwoordelijk voor de staat waarin het product bij NoRRoD aankomt. Indien wij het product met schade ontvangen doordat deze niet goed verpakt is, zullen hier kosten voor in rekening worden gebracht.

Verzend instructies

  1. Voeg de factuur van uw aankoop bij het product in de doos.
  2. Plak het UPS verzendlabel met het retournummer duidelijk zichtbaar op de buitenkant van de doos.

Verzend opties

  • U kunt het pakket gratis versturen via een UPS Access Point. Op de website van UPS kunt u een punt bij u in de buurt vinden.
  • U geeft het product af bij de NoRRoD winkel
  • U verstuurt het met een pakketdienst, de kosten en het risico voor het versturen zijn in dit geval voor u.

Adresgegevens
KBV B.V.
t.a.v. RMA
Hooge Zijde 30
5626 DC Eindhoven


Controle bij binnenkomst

  • Er worden foto’s gemaakt van het pakket en het product.
  • Indien het product niet correct is binnengekomen, wordt u binnen 2 werkdagen geïnformeerd over de staat waarin uw product is ontvangen.
  • Bij schade vervalt het recht op garantie en worden kosten voor herstel aan u in rekening gebracht.
  • Wanneer u afziet van een verdere afhandeling en het product terug wenst te ontvangen, wordt er € 39,- bij u in rekening gebracht.

 Alle informatie over repareren..

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag
Mogelijk gemaakt door Zendesk