Vind zelf uw antwoord:

Reparatieduur

De reparatieduur van een defect product na aanmelding bij NoRRoD bedraagt gemiddeld 3 weken. De reparatieduur is sterk afhankelijk van verschillende factoren:

  • Stuurt u het product direct naar de fabrikant, dan heeft u direct contact met de eindschakel en is de afhandeling sneller.
  • De klachtomschrijving welke u heeft opgegeven moet volledig zijn. Zorg daarom altijd dat u het defect zo uitgebreid mogelijk omschrijft.
  • Indien het onderdeel niet direct voorradig is voor reparatie, dan kan dit de duur van de reparatie verlengen.
  • Wanneer het defect buiten de garantie valt en u dient te betalen voor de reparatie is het afhankelijk van uw responstijd hoe lang de reparatie stilligt.

Als het om een reparatie gaat die door de winkel wordt uitgevoerd is de gemiddelde reparatieduur 3 tot 5 werkdagen. Dit is afhankelijk van de drukte in de winkel. Een afspraak maken is niet nodig.

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag
Mogelijk gemaakt door Zendesk