In ons Helpcenter vindt u oplossingen voor uw problemen en antwoorden op uw vragen. Als u er via deze weg niet uitkomt kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. De snelste weg? Typ uw vraag of probleem boven in de zoekbalk
U kunt er voor kiezen om uw vraag, opmerking of probleem aan ons door te geven via e-mail. De servicedesk reageert binnen 2 werkdagen op uw verzoek.
De meeste klanten wilden weten
- Wat is de status van mijn bestelling?
- Is een bepaald product op voorraad?
- Hoe lang heb ik recht op garantie?
- Hoe meld ik een reparatie aan?
- Wat is de status van mijn reparatie?
U kunt er voor kiezen om uw vraag, opmerking of probleem aan ons door te geven via e-mail. De servicedesk reageert binnen 2 werkdagen op uw verzoek. Kijk hier voor de openingstijden van de servicedesk.
Uw vraag per e-mail stellen aan de NoRRoD klantenservice?
- Klik rechtsonder in uw scherm op de button
- Typ uw vraag en geef enter
- Indien uw vraag niet gevonden wordt, klik op de button
U kunt uw e-mail ook sturen via service@norrod.nl
Of neem contact op via Social Media, tijdens de openingstijden van de servicedesk reageren we binnen 2 uur op je vraag.
Stel je vraag via twitter
Bent u een zakelijke klant en heeft u een vraag? Neem dan contact op met onze zakelijke afdeling.
E-mail NoRRoD Zakelijk
Wilt u een reparatie aanmelden?
Ga naar het retourformulier.