Vind zelf uw antwoord:

E-mail contact

In ons Helpcenter vindt u oplossingen voor uw problemen en antwoorden op uw vragen. Als u er via deze weg niet uitkomt kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. De snelste weg? Typ uw vraag of probleem boven in de zoekbalk


U kunt er voor kiezen om uw vraag, opmerking of probleem aan ons door te geven via e-mail. De servicedesk reageert binnen 2 werkdagen op uw verzoek.

De meeste klanten wilden weten

  1. Wat is de status van mijn bestelling?
  2. Is een bepaald product op voorraad?
  3. Hoe lang heb ik recht op garantie?
  4. Hoe meld ik een reparatie aan?
  5. Wat is de status van mijn reparatie?

U kunt er voor kiezen om uw vraag, opmerking of probleem aan ons door te geven via e-mail. De servicedesk reageert binnen 2 werkdagen op uw verzoek. Kijk hier voor de openingstijden van de servicedesk.

Uw vraag per e-mail stellen aan de NoRRoD klantenservice?

  1. Klik rechtsonder in uw scherm op de button
  2. Typ uw vraag en geef enter
  3. Indien uw vraag niet gevonden wordt, klik op de button 

Of neem contact op via Social Media, tijdens de openingstijden van de servicedesk reageren we binnen 2 uur op je vraag.

Komplett.nl @Twitter Stel je vraag via twitter


Bent u een zakelijke klant en heeft u een vraag?  Neem dan contact op met onze zakelijke afdeling.

E-mail NoRRoD Zakelijk


Wilt u een reparatie aanmelden?
Ga naar het retourformulier.


 

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag
Mogelijk gemaakt door Zendesk