Vind zelf uw antwoord:

Telefoonnummer

In ons Helpcenter vindt u oplossingen voor uw problemen en antwoorden op uw vragen. Als u er via deze weg niet uitkomt kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. De snelste weg? Typ uw vraag of probleem boven in de zoekbalk


De meeste klanten wilden weten

  1. Wat is de status van mijn bestelling?
  2. Is een bepaald product op voorraad?
  3. Hoe lang heb ik recht op garantie?
  4. Hoe meld ik een reparatie aan?
  5. Wat is de status van mijn reparatie?

Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 088-0450500 (voor dit informatienummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten) 


Onze openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur t/m 21:00 uur
  • Zaterdag van 09:00 uur t/m 16:00 uur
  • Op feestdagen kunnen de openingstijden afwijken

Daarnaast staan in de winkel onze medewerkers voor u klaar om u van dienst te zijn. U kunt bij onze medewerkers terecht voor vragen én advies bij aankoop, maar ook voor reparaties.

Kijk op onze winkelpagina voor de routebeschrijving naar de NoRRoD winkel.


Of neem contact op via Social Media, tijdens de openingstijden van de servicedesk reageren we binnen 2 uur op je vraag.

Komplett.nl @Twitter Stel je vraag via twitter


Bent u een zakelijke klant en heeft u een vraag?
Neem dan contact op met onze zakelijke afdeling.
Telefoonnummer zakelijk: 088 - 0450500


 

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag
Mogelijk gemaakt door Zendesk